Կարդում ենք

Կարդում են 6-րդ դասարանցիները․

Կարդում եմ և առաջարկում եմ կարդալ

Մեկնարկը՝ հոկտեմբերի 2․ ամենամյա ստեղծագործական 18-րդ հավաք 2023

Ժամանակացույց՝ յուրաքանչյուր ուրբաթ և ուսումնական արձակուրդների ընթացքում

Նպատակը՝ ընթերցանության խրախուսում, նոր գրքերի ընթերցում, գրականության հանդեպ հետաքրքրության մեծացում

Խնդիրները՝

  • սովորողի նախասիրությամբ ստեղծագործությունների ընթերցում, քննարկում
  • սովորողի ընթերցողական նախասիրությունների դիտարկում
  • ինչը կարևորել ընթերցանության թեման ընտրելիս

Ընթացքը

 Յուրաքանչյուր ուրբաթ օր սովորողը դպրոց է գալիս իր գրքով, կարդում է, ապա բլոգում պատմում տվյալ օրվա կարդացածը։
Որպես առաջադրանք՝ ներկայացրու ստեղծագործությունը պատումի կամ տեսանյութի տեսքով՝ խոսելով հերոսների, հետաքրքիր մտքերի, սյուժեի,  քո վերաբերմունքի մասին։ 

Ընթերցումը շարունակում ենք ուսումնական աշնան ընթացքում։ Սովորողները կարդում են նաև մեկը մյուսի գրած պատումները և մեկնաբանություն բաժնում գրում իրենց կարծիքը։

Գրքեր ընտրելու համար առաջարկում եմ օգտվել նաև Ընթերցարանից։

Աշխատանքն ավարտելուց հետո ուղարկել իմ էլ․ հասցեին՝ a.amirjanyan@mskh.am

Արդյունքում՝ բլոգներում անդրադարձ կարդացած գրքերին։

Աշնանային և գարնանային արձակուրդներին կարդացած գրքերը

Բելլա Փիլոյան 1, 2

Արփի Փարադյան

Դավիթ Աբրահամյան

Մարիամ Սահակյան 1, 2

Վիկտորյա Մինասյան

Արթուր Եղինյան

Իռեն Գալստյան 1, 2

Իռեն Սանդոյան

Մարկ Խաչատրյան

Մհեր Դանիելյան

Գոհար Թորոսյան

Լիկա Պողոսյան

Այս նյութը հրատարակվել է ...-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

2 Responses to Կարդում ենք

  1. Մհերասում է՝

    Մարկի պատմությունը շատ հետաքրքիր էր, բայց սխալներ կային։

  2. Մհերասում է՝

    Իռենի գրածը ինձ համար օգտակար չէր, բայց հետաքրքիր էր։

Թողնել մեկնաբանություն