2017-2018 թթ. ուսումնական նախագծեր

img_20170606_105218«Խոշորացույց» ուսումնական շուրջտարյա երկարաժամկետ նախագիծ

  • Նախագծի նկարագրությունները (ըստ տարիքային խմբերի)

Նախագիծը նախատեսված է 4-5-րդ դասարանցիների համար

Հրավիրում ենք ամեն ինչ սեփական խոշորացույցով դիտելու և տեսնելու, կարդալու և մտածելու, եզրակացություններ և հետևություններ անելու ցանկություն ունեցող սովորողների

Աշխատակարգը. ընթերցումներ, քննարկումներ, ստեղծական, հետազոտական, թարգմանական աշխատանքներ
Հանդիպումներ կրթահամալիրի Արևմտյան, Հյուսիսային և Հարավային դպրոցների 4-5-րդ դասարանցիների հետ
Ճամփորդություններ

  • Նախագծի մասնակիցները

4-5-րդ դասարանցիներ

  • Նախագծի ակնկալվող արդյունքները

Թարգմանական, ստեղծագործական, վերլուծական նյութերի փաթեթների ստեղծում

  • Հրապարակային հաշվետվությունների փուլերը

Ամենամսյա հաշվետվություններ

  • Նախագծի իրականացումը գնահատելու ցուցանիշներ

Մասնակցությունը ստուգատեսներին

  • Նախագծի նախահաշիվ (ծախսեր, աղբյուրներ)

Ճամփորդությունների համար նախատեսվող գումար

 

Լեզվաբանական նախագիծ՝ «Հնչյունաբանություն»

  • Նախագծի նկարագրությունները (ըստ տարիքային խմբերի)

Նախագիծը նախատեսված է կրտսեր դպրոցի դասավանդողների, 4-5-րդ դասարանցիների համար,

  • Նախագծի հայտարարությունը, դրա տարածման մասին տեղեկություն

Հայտը` Հրավիրում ենք հայերենով հետաքրքրվող կրտսեր դպրոցների դասավանդողներին ու սովորողներին: Առաջարկում ենք միասին հետազոտել, ուսումնասիրել մեր հայերենի հնչյունաբանությունը, պատմությունն ու զարգացումը, միասին կազմել ու ստեղծել հետաքրքիր  լեզվական տրամաբանական առաջադրանքների, համակարգչային տարբեր ծրագրերով հնչյունաբանությանն ուղղված խաղերի, թեստերի փաթեթ

  • Նախագծի բլոգը, կառուցվածքը

Նախագիծը տեղադրվելու է «Խոշորացույց» ուսումնական բլոգում` առանձին բաժնում

  • Նախագծի օրացույցը, աշխատակարգը, այդ թվում՝ նաև հանդիպումներ, ճամփորդություններ ….

Աշխատակարգը. լեզվական ուսումնասիրություններ, հարցեր-առաջադրանքների կազմում, քննարկում, հետազոտական, թարգմանական աշխատանքներ
Հանդիպումներ կրթահամալիրի Արևմտյան, Հյուսիսային և Հարավային դպրոցների 4-5-րդ դասարանցիների հետ

  • Նախագծի մասնակիցները

Կրտսեր դպրոցի դասավանդողներ, 4-5-րդ դասարանցիներ

  • Նախագծի ակնկալվող արդյունքները

Հետաքրքիր, լեզվական տրամաբանական առաջադրանքների փաթեթի ստեղծում
Համակարգչային տարբեր ծրագրերով հնչյունաբանությանն ուղղված խաղերի, թեստերի կազմում
Տեսադասեր, մրցույթներ,  ֆլեշմոբերի համար առաջադրանքների ընտրություն

  • Հրապարակային հաշվետվությունների փուլերը

Ամենամսյա

  • Նախագծի իրականացումը գնահատելու ցուցանիշներ

Փաթեթի ստեղծում, մեդիագրադարանի լեզվական նյութերի համալրում

  • Նախագծի նախահաշիվ (ծախսեր, աղբյուրներ)

Ճամփորդությունների համար նախատեսվող գումար

 

Թարգմանական նախագիծ՝ Քեն Ռոբինզոն

  • Նախագծի նկարագրությունը 

Քեն Ռոբինզոնի «Ինչպես գտնեք այն, ինչի համար ստեղծված եք, և ապրեք սեփական տարերքով» գիրքը թարգմանում եմ ռուսերենից

  • Նախագծի բլոգը, կառուցվածքը

Գրքի թարգմանված բաժինները տեղադրվում են «Դպիր» մանկավարժական ամսագրում

  • Հրապարակային հաշվետվությունների փուլերը

Ամենամսյա

 

 

 

Advertisements
Այս նյութը հրատարակվել է Նախագծեր-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

w

Connecting to %s