Ապրիլի 3-7

sequence-01-still011-1Ուսումնական բլոգ «Խոշորացույց». երկարաժամկետ նախագիծ

Բացօթյա ընթերցումներ, քայլարշավներ

Կարդում ենք Ջաննի Ռոդարի

Ջաննի Ռոդարիի վերոհիշյալ ստեղծագործությունները թարգմանել և իրենց թարգմանած ստեղծագործությունների վերաբերյալ հարցեր են կազմել նախկին 5-րդ դասարանցիները, ովքեր հիմա սովորում են 9-րդ դասարանում:

Նախագծի նպատակը`

  • սովորողներին ծանոթացնել Ռոդարիի ստեղծագործությանը
  • Ջ. Ռոդարիի ստեղծագործությունների միջոցով  ռոդարիական հնարների կիրառում
  •  ընտրված ստեղծագործությունների բեմականացում, դերային խաղերի պատրաստում և իրենց կրտսեր ընկերներին (1-ին և 2-րդ դասարանցիներին) են ներկայացում իրենց պատրաստածը

Խնդիրները

  • Ստեղծագործական մտածողության զարգացում
  • Բանավոր և գրավոր խոսքի մշակում` ստեղծագործական հնարների կիրառման արդյունքում
  • Համագործակցություն

Նախագծի  ընթացքը

  • կարդում ենք Ռոդարիի ստեղծագործությունները
  • ընտրում ենք մի քանիսը
  • բաժանում ենք դերերը
  • փորձում ենք բեմադրել

Արդյունքում

  • Ուսումնական նյութերի ստեղծում, հրապարակում
  • Ծանոթանում ենք Ռոդարիի ստեղծագործություններին և փոխանցում  դրանք փոքրերին
Այս նյութը հրատարակվել է Նախագծեր-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s