Մեդիակրթություն

Քոլեջ

Մայիսի 22

  1. Բլոգային անցուդարձ. նայիր ընկերներիդ և ոչ միայն ընկերներիդ բլոգները, գրիր եզրակացություն՝ ինչպիսի՞ն պետք է լինի բլոգը:
  2. Կարդա Իրակլի Սամսոնաձեի «Ականջաբարձը», գրիր կարծիքդ ստեղծագործության վերաբերյալ, նաև որպես թարգմանիչ՝ գրիր, թե ինչպե՞ս էր կատարված  թարգմանությունը:
  3. Տեքստ, կարդա նյութը, թարգմանիր:
  4. Տարեվերջյան մտորումներ. ի՞նչ տվեց այս մեկ տարին ինձ:

Մայիսի 16

1.Վարժություն: Ըստ անհրաժեշտության լրացրու բաց թողած տառերը (նաև կրկնակ)։
ա) Վիշապագորգը հայկական գորգ է, որի շեղացանց հորինվա….քում բ….սական ու կեն….անական զար….անախշերի տարբեր զուգոր….ումներում կար….որված է վիշապի վերա….արկված, ոճավորված կերպարը։ Վիշապագորգի դաշտում երկայնակի կենտրոնական առան….քով դասավորված են բազմազան հորինվա….քներով վարդյակներ։ Վիշապները տեղադրված են այդ առան….քին զուգահեռ երկու շարքում, յուրաքանչ….րում՝ երկուսից չորս հատ։ Նրանց մոտ պատկերված են կենա…. ծառեր։ Վիշապագորգին բնորոշ են մեծ չափերը, երիզող մեկ զար….ագոտին, տիրապետող չորս գույները՝ կարմիր, կապույտ, շա….անակագույն, փղ….սկրագույն։

բ) Վիշապագորգի հիմնագ….նը գերազանցապես վառ կարմիրն է՝ ստացվա…. որ….ան կարմրից, որի արտադրության հիմնական վայրը եղել է Արարատյան դաշտը։ Վիշապագորգերը համարվում են ոչ միայն հայկական, այլև ող…. գորգագործության ամենահին խումբը։ Քսանե….որդ դարի սկզբին վիշապագորգը առա….ին ան….ամ ուսումնասիրել են անվանի ար….ելագետ արվեստաբաններ Ֆ. Մարտինը, Ֆ. Սարրեն և այլք, որոնք առանձնացրել են ար….ելյալ գորգերի այդ խումբը և հայկական արվեստի մ….ուս բնագավառների հետ ունեցած ընդ….անրությունների հիման վրա բն….րոշել դրանց անվանումն ու հայ մշակույթին պատկանելը։

2.Ուսումնասիրում ենք և վերլուծում:

Լեզվի տեսչությունը պետք է ոչ թե փակել, այլ ընդլայնել դրա լիազորությունները» 

‹‹Կարեն Կարապետյանը խախտում է ՀՀ սահմանադրությունը››. Նարինե Դիլբարյան, Կարինե Խոդիկյան 

Ի՞նչ բան է «Լեզվի տեսչությունը»
  «Լեզվի ժողովրդական տեսչությունը»

Լսեք, կարդացեք, մտածեք, քննարկեք՝ նկատի ունենալով ձեզ շրջապատող ամեն բան՝ սկսած քաղաքի ցուցանակներից, հեռուստատեսությամբ հնչող խոսքից (սերիալներ, հաղորդումների  ընթացքում հնչող հայերեն, հաղորդավարների խոսք) վերջացրած սոցցանցեր…

3.Հետևյալ կայքից՝ https://www.livelib.ru/ ընտրեք նյութ թարգմանելու համար, նյութ կարող եք ընտրել նաև ձեր նախընտրած կայքերից ձեր հետաքրքրությունների շրջանակում:

Ապրիլի 25

1.Կարդա Գարսիա Մարկեսի «Երկնագույն շան աչքերը» ստեղծագործությունը:

  • Ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը՝ հեղինակի ասելիքը:
  • Գրիր քո կարծիքը հեղինակի ոճի մասին:
  • Գրիր քո կարծիքը պատմվածքի մասին:

2.Հետազոտական աշխատանք՝ Տեղեկություններ հանիր Մարկեսի մասին՝ օգտվելով տարբեր աղբյուրներից, և նյութ պատրաստիր:

3.Ստեղծագործական աշխատանք՝ Ի՞նչ մտքեր ծնվեցին ստեղծագործությունը կարդալուց հետո

Ապրիլի 10

  1. 1. Տրված դարձվածքներով նախադասություններ կազմի՛ր:

Մտքի ծովն ընկնել, լեզուն փակ պահել, հինգ մատի պես գիտենալ, թևերը ծալած նստել, էժան պրծնել, արցունքները կուլ տալ:

Տրված արտահայտություններից  յուրաքանչյուրով երկու նախադասություն կազմի՛ր` դրանք գործածելով՝

ա) ուղիդ իմաստով,
բ) որպես դարձվածք:

Լեզուն չորանալ, ջուրը չտեսած`բոբիկանալ, ականջին հասնել,  մազից կախված, այծերը գալ, հացը ցամաք ուտել:

2.Կարդալ և համառոտ՝ 6-8 նախադասությամբ փոխադրել Վ. Սարոյանի «Հինգ հասուն տանձերը» պատմվածքը:
Ո՞րն է պատմվածքի գաղափարը՝ հեղինակի ասելիքը:
Գրեք ձեր կարծիքը պատմվածքի մասին:

Ապրիլի 4

1.Շարունակեք Լեոնիդ Ենգիբարյանի տեքստը՝ <<Ցլամարտիկը>>, այնպես արեք, որ ձեր տեքստը լինի գրագետ, ամբողջական, հետաքրքիր.

Աղջիկը սիրում էր տղային։
Գիտեր, որ նա ամենահմուտ ցլամարտիկն է։
Նա բոլորից լավ էր տիրապետում մուլետին, իսկ փայլատակող սուրը կարծես նրա ճկուն ձեռքի շարունակությունը լիներ։ Սակայն չնայած նա ամենաճկունն ու արագաշարժն էր, գեղեցիկն ու անվախը, այդպես էլ հռչակավոր մատադոր չդարձավ։
Մատադոր լինելու համար նրան պակասում էր ամենագլխավորը։

2. Կետադրեք, անհատապես բացատրեք, թե ինչու եք այդպես կետադրել.

Հեյ ագահ մարդ հեյ անգոհ մարդ, միտքդ երկար կյանքդ կարճ
Քանի քանիսն անցան քեզ պես քեզնից առաջ քո առաջ.
Ինչ են տարել նրանք կյանքից թե ինչ տանես դու քեզ հետ
Խաղաղ անցիր ուրախ անցիր երկու օրվան էս ճամփեդ։

3, Բառարանից, համացանցային տարբեր էջերից դուրս գրեք հինգ դարձվածք, որոնց երբևէ չէիք հանդիպել, բացատրեք դրանք:

4. Բացատրեք դարձվածք հասկացությունը և փորձեք հասկանալ, թե ինչ է տալիս դարձվածքը լեզվին:

5. Բառարանային-դարձվաձքային էքսկուս: Դուրս գրեք հետևյալ բառարանից ձեզ հետաքրքիր թվացող 15 դարձվածք իրենց բացատրություններով, փորձեք հետաքրքիր նյութի, պրեզենտացիայի, նկարի տեսքով ներկայացնել:

Աղբյուրը

Մարտի 16

Թարգմանության նյութեր՝

Մերի Ավչյան- Друзья познаются в беде (болгарская народная сказка)

Անի Հովհաննիսյան-Маленькие сказки про умных и глупых

Կարող եք այս կայքից ընտրել:

Մարտի 6-8

Կրթահամալիրի տնօրենի օրագիրը:

  1. Ի՞նչ մանկավարժական հարցադրումներ կառանձնացնեք:
  2. Ներկայացրեք տնօրենի ներկայացրած խնդիրներից մեկը: Հիմնավորված ներկայացրեք ձեր կարծիքը:
  3. Ներկայացրեք մի պատում, որը ձեզ ամենաշատն է դուր եկել:
  4. Ի՞նչ հղումներ կան տնօրենի օրագրում: Ձեր վերաբերմունքը ներկայացրած հղում-նյութերի մասին:
  5. Հիմնավորված ներկայացրեք ձեր կարծիքը ֆոտոշարերի մասին:

Աղբյուրը` Մ. Սիմոնյան

Մարտի 2
Նախադպրոցական կրթության սովորողներ

Հետևյալ մանկական կայքերից՝ Մաշկովի գրադարանի մանկական գրականությունից և allforchildren.ru-ից ընտրել նյութեր, թարգմանել:

Փետրվարի 27

1.Կարդա Խուլիո Կորտասարի «Փոքրի դրախտը», վերլուծիր:

2.Այս կայքից ընտրիր որևէ առակ, թարգմանիր և մեկնաբանիր:

Փետրվարի 20-27

1. Աղջիկներ, կարդացեք մայրենիի ստուգատեսի ծրագիրը, ընտրեք, թե ինչ ուղղությամբ եք ցանկանում աշխատել, հետո միասին կքննարկենք, թե ինչ պետք է արվի:

2. Կարդացեք Օշոյի «Գոյին դուք հենց այդպիսին եք պետք» ստեղծագործությունը, վերլուծեք, վերլուծությունը տեղադրեք բլոգում:

1. Արտագրե՛լ՝ ըստ անհրաժեշտության լրացնելով բաց թողած տառերը (նաև կրկնակ)։

ա) Ազնվամորին (մոռ) վար.ազգիների ընտանիքին պատկանող 1-1,5 մ բար.րությամբ թուփ է կամ կիսաթուփ։ Տեր.ները բարդ են՝ եռամասնյա, վեր.ից գրեթ. մերկ ու կանաչ, ներք.ից՝ թաղի.անման ու սպիտակավուն։ Ծա.կաբույլը ո.կույզ է, ծա.կաթերթիկները սպիտակ են, պտուղը բազմակորիզավոր է։ Բույսը ծա.կում է հունիս-հուլիս, պտղակալում՝ հուլիս- օգոստոս ամիսներին։ Ձմե.ելուց հետո բերք է տալիս միայն երկրորդ տարում ու չորանում ե..որդ տարում։ Դեռ.ս հին հույներն ու հռոմ.ացիներն անտառից հավաքած ազնվամորու պտուղներն օ.տագործել են ոչ միայն ուտելու, այլ. բ.ժական նպատակներով։

բ) Հայրենական ժողովր.ական բժշկության մե. ազնվամորու պտուղների թուրմը լայն.րեն կի.առվում է գրիպի, մի շարք ցրտառական հիվանդությու..երի ժամանակ։ Պտուղները լայն կիրառում ունեն նաև լնդա.տի, սակավար..նության, ստամոքսային ցավերի ժամանակ։ Օ.տագործվում են նա. մարսողությունը լավացնելու և ալկոհոլային հար.ածությունից սթա.եցնելու նպատակներով։ Հայկական ժողովր.ական բժշկության մե. ազնվամորու պտուղները լայն կի.առում են ունեցել տենդային հիվանդությունների, իսկ ծաղիկների թուրմը՝ օ.ի կծածի դեպքերում։

Ա. Թորոսյանի «Հայաստանի դեղաբույսերը» գրքից

2.Արտագրե՛լ նախադասությունները՝ փակագծերում տրված բառերը անհրաժեշտ ձևով գրելով համապատասխան տեղերում։

1. Սարի …. երևում էին մոտակա …. բոլոր տները, իսկ ճերմակ …. մեջ նշմարվում էր մեկ այլ գյուղ։ (գյուղ, գագաթ, մշուշ)

2. Ասֆալտապատ …. սլացող մեքենան կանգ առավ …. ցայտաղբյուրի մոտ, և …. ելավ վարորդը՝ մի ալեհեր մարդ։ (ճամփեզր, մեքենա, ճանապարհ)

3. Մեր շուրջը սփռված …. երևում էին աշխատող …., որոնք երբեմն …. ուղղում էին մեր կողմը։ (հայացք, դաշտ, մարդ)

4. Այդ հինավուրց …. արժեքավոր …. կային, որոնք խիստ հետաքրքրեցին …. մասնակցող մասնագետներին։ (տեղեկություն, ձեռագիր, գիտաժողով)

5. Ամբողջ …. աշխատած …. գործն ավարտել էր, և հիմա …. նայում էր իր աշխատանքի արդյունքին։ (գոհունակություն, վարպետ, օր)

6. Գեղարվեստական նոր ֆիլմի …. ավարտվել էր, և …. խումբ-խումբ ելնում էին ….։ (հանդիսատես, դահլիճ, ցուցադրում)

7. Նրա աշխատանքի …. մոտ գտնվող …. վերջերս նոր խանութ է բացվել, որտեղ վաճառվում են բազմազան ….։ (իր, փողոց, վայր)

8. Աստղերը մեկ-մեկ մարում էին …., փչում էր վաղորդյան սառը …., և լիճը, թեթև ծփանքով արթնանում էր ուշ …. երկար գիշերվա նիրհից։ (քամի, երկինք, աշուն)

9. Երկրորդ …. ավագը բերել էր հաջորդ …. հարցաշարը, և տարբեր շարքերում նստած ուսանողները …. որոնում էին հարցերին վերաբերող թեմաները և տետրում նշում էջերը։ (քննության, դասագիրք, կուրս)

10. Վերջերս կազմակերպված …. մասնակցեցին արվեստի …. սովորող շատ երեխաներ, որոնց աշխատանքներն արժանացան տարբեր ….։ (մրցույթ, մրցանակ, դպրոց)

Փետրվարի 13-17

Կարդացեք Թումանյանի հոդվածները, վերլուծեք յուրաքանչյուր հոդված, ի դեպ, ամեն հոդվածից հետո կան հարցադրումներ, որոնց պետք է անդրադառնաք հոդվածը վերլուծելիս: Վերլուծությունը պետք է լինի առնվազը կես էջի սահմանում:

Փետրվարի 8

Շարադրություն` խոհ, տրված թեմաներից մեկով (կես տպագիր էջի սահմաններում).
• Ազատ թեմա
• Ուզում եմ խոսել շուրջս տիրող անարդարության մասին
• Ուզում եմ պայքարել
• Ինչպիսի երկրում կուզեի ապրել

Փետրվարի 6-7

Ուսումնասիրություն: «Դպիր»-ը որպես էլեկտրոնային մանկավարժական ամսագիր:
Ամսագիրը որպես ուսուցչի մասնագիտական արտահայտման հարթակ:
Նշիր ամսագրի կարևոր առանձնահատկությունները:
Ամսագրի ակունքները. ամսագրի առաջին համարը, զարգացումը:
Ընտրիր և ընթերցիր հոդվածներից, քննարկիր:
Ամսագրում առավել ակտիվ ներկայացող դասավանդող(ներ)ի աշխատանքներն ուսումնասիրիր:
Ամսագրում առկա թարգմանությունները: Ի՞նչ արժեք են ներկայացնում:
Արդյունք՝ բլոգումդ հրապարակիր ուսումնասիրություն-եզրակացություն-պատումդ:

Փետրվարի 2

1.Այս կայքից ընտրիր որևէ առակ, թարգմանիր և մեկնաբանիր:

Հունվարի 31

  1. Կետադրիր հետևյալ տեքստը:

Արևն ու Լուսինն Աստծո զավակներն են Արևն աղջիկ է Լուսինը տղա: Հոր հրամանով նրանք պարտավորվում են աշխարհին գիշեր-ցերեկ հերթով հսկել: Վիճակ են գցում թե գիշերն իրենցից ով հսկի: Վիճակն ընկնում է քրոջը Արևին և քույր ու եղբայր սկսում են տաք տաք վիճել: Աղմուկի ձայնը լսելով գալիս է Հայրը: Երբ իմանում է պատճառը նախատում է Լուսնին և հրամայում որ գիշերները նա հսկի: Լուսինը հասկանալի է հանձն է առնում Հոր կամքը կատարել: Ապա Աստված աղջկան է դիմում առաջարկելով ցերեկները հսկել: Արևը սակայն առարկում է ասելով թե ինքն իր աղջիկ տեղով օրը ցերեկով մարդկանց աչքին երևալուց ամաչում է: Այդ դեպքում ասում է Հայրը ձեռքերիդ մեջ մի մի խուրձ ասեղ բռնիր ով համարձակվի քեզ նայել ասեղներով աչքերը ծակիր:

2.Շատ ու շատ դարեր առաջ սաղար-ախիտ անտառում հանդիպեցին ծառերի ար-ա կաղնին ու հավքերի ար-ա արծիվը: Շուրջը տարածած հզոր ճյուղերը՝ կանգնած էր կաղնին՝ ամբողջովին կանաչ, փար-ամ տերևներով զար-արված: Խրո-տ ու երկնահու- կաղնին իշխում էր բոլորի վրա՝ հաստաբեստ ճյուղերի հով-անու տակ պահելով անտառի՝ իր համեմատությամբ գա-ա- թվացող բնակիչներին: Արծիվը՝ բարձրաբեր- քարակա-կա-ների, լերկ լեռնագագաթների վեհապան-  տիրակալը, բացած հսկայական թևերը, գիշատիչ աչքերով նայեց կաղնուն և մագիլներով բռնելով ճյուղերից՝ քմծիծաղով ասաց.

— Տեսնում եմ՝ հպարտ ես ու ա-բարտավան: Չլինի՞ կարծում ես, թե տիեզերքի տիրակալն ես: Նայի՛ր՝ ով է կանգնած քո առաջ, և խոնար-վի՛ր: Դարերն անգամ վախենում են ինձանից, և այն ժամանակ, երբ քո տեղում արմատներ- էլ չեն լինի, ես՝ ահեղ ար-աս երկնքի, դեռ կսավառնեմ բարձ-ունքներում:
— Մի՛ պարծենա այդպես,-  բա-բա-եց կաղնին՝ արհամար-անքով նայելով արծվի՝ կրակի պես բոցկլտուն աչքերին:

— Գոռո՛զ արծիվ, ժամանակը ցույց կտա:

ա.Շարունակի՛ր և ամբողջացրո՛ւ կաղնու խոսքը՝ ուղղված արծվին:

բ.Ի՞նչը դուր չեկավ քեզ արծվի պահվածքում և ինչո՞ւ: Կարծիքդ հիմնավորի՛ր 1 նախադասությամբ:

գ.Տեքստում գործածված մագիլ, սավառնել, լերկ բառերին գրի՛ր երկուական հոմանիշ:

Հունվարի 30

1.Լրացրու բաց թողնված տառերը:

Լուսաբացի առա-ին սա-սու-ը՝ հանկար-ակի դուրս թա-վող ճա-ագայթների հոսանքը, թարմ ու պայծառ, սահում էր ար-նացած մակերեսի վրայից… Նա մանավանդ սիրում էր վերհիշել գետակը, որ բար-ունքներից աղմկելով վայր էր թափվում, մտնում խոնար-ված տանիքների տակ պատսպարված հ—ղակների բակերը կամ խա-տվող կամրջի տակ: Ձայնը գլխին էր տալիս, գովեր-ում անսահման երեկոն, որն օր-րվում էր բլուրների վրա, եկեղեցու հնչ-ն զանգակի հետ…

2.Կետադրիր:

Մի անգամ գրում է Ավետիք Իսահակյանը բախտ ունեցա երկու հսկաներին Թամանյանին և Թորոմանյանին ընկերակցելու: Գնացինք Արմավիր աշխարհի ամենահին քաղաքներից մեկը պատմության սկզբներից մշուշներից աստվածներից առասպելներից ծագած այս քաղաքը… Ինչպիսի նկարագեղ պատկեր երկու հսկաներ բևեռագրերով խոսող Արմավիրի բազմահազարամյա քարերի առաջ:

Կես դար է անցել ու հիմա մեր աչքի առաջ հառնում են հայ ճարտարապետության երկու նվիրյալները մեկը բարձրահասակ նիհար խորաթափանց հայացքով մյուսը ժայռի նման ամուր լայնաթիկունք խոշոր կրակոտ աչքերով:

3. Ուղղակի խոսքերի շարադասությունը փոխիր (շեղ գրվածև մգեցված մասը՝ միջադաս և վերջադաս):

Գիտնականը պատասխանեց.
— Սխալվում եք, այս երիտասարդը շատ լավ վկայականներ ուներ:

Օրիորդը վերացած երազում էր.,, Ինչ լավ կլինի, եթե ազգակիցներս միասնաբար գործեն,,:

4.Ուղղիր սխալները.

Հանձինս Թումանյանի` մենք ունենք ազգային մեծ բանաստեղծ: Թումանյանը ստեղծագործել է դեռ դպրոցական տարիներից, երբ առաջին անգամ սիրահարվել է իր դասընկերուհու վրա` գրելով`
-Հոգո՛ւս հատոր,
Սրտի՛ս կտոր,
Դասիս համար,
Դու մի՛ հոգար…
Փոքրիկ Հովհաննեսը հաճախ էր թողնում դասերը, փախնում իր սիրած վայրերը… Թումանյանի թանգարանը գտնվում է Մոսկովյան փողոցում:Թումանյանի թանգարանում կարելի է նրան տեսնել էլեկտրոնային ձևով` ակնոցները աչքին, գլխարկը` գլխին, ձեռնափայտը` ձեռքին: Բազմիցս անգամ նա գրել է իր մայրիկի, հայրիկի, իր մանկության մասին: Թումանյանն ուներ տաս հատ երեխա, որոնց տարբեր խորհուրդներ էր տալիս: Կարևորում էր տան կարգ ու կանոնը` ասելով, որ մաքրությունը դա առողջության հիմքն է: Չէր սիրում, երբ տեսնում էր սենյակում որևէ ավելնորդ իր: Ազգը հպարտանում են Թումանյանով:

Ուսումնական արձակուրդ

Դեկտեմբերի 26-հունվարի 8

  1. Այս կայքից ընտրիր առակներ, թարգմանիր, ապա վերլուծիր քո թարգմանած առակները:

2. Ներքևում նշված ցանկից ընտրիր որևէ գիրք և կարդա: Սահմանափակում չկա, կարող ես կարդալ այնքան գիրք, ինչքան ուզում ես, կարող ես ընտրել և կարդալ ոչ միայն նշված ցանկից այլ ինչ կամենաս…

  1. «Ջեյն Էյր» — Շառլոտտե Բրոնտե
  2. «Հոբբիտ» — Ջոն Ռոլանդ Ռաուլ Թոլքին
  3. «Թրեյսի Բիքերի օրագիրը» — Ժակիլին Ուիլսոն
  4. «Հարյուր տարվա մենություն» — Գաբրիել Գարսիա Մարկես
  5. «Չարլին և շոկոլադի ֆաբրիկան» — Ռոալդ Դալ
  6. «Մեծն Գեթսբի» — Ֆրենսիս Սքոթ Ֆիցջերալդ
  7. «Անասնաֆերմա» — Ջորջ Օրուել
  8. «Ոճիր և պատիժ» — Ֆեոդոր Դոստոևսկի
  9. «Ճանճերի տիրակալը» — Ուիլյամ Գոլդինգ
  10. «Ալքիմիկոս» — Պաուլո Կոելիո

Համացանցից գտնել՝

  • Ինչպե՞ս էին նշում Ամանորը մեր մեծերը
  • Տարեգաթայի պատրաստման տարբերակներ
  • Ամանորին նվիրված բանաստեղծություններ, պատումներ, ավանդազրույցներ
  • Ամանորյա խաղեր
  • Ամանորյա մուլտֆիլեր, ֆիլմեր

Ամանորյա տոնական ամսագրի ստեղծում (անունը մտածել)

Բաժիններՙ
Թարգմանություններ
Ամանորյա փոքրիկ պատմություններ (հորինում ենք ինքներս)

  • Ձմեռային հեքիաթ
  • Հավատում եմ հրաշքներին
  • Մեծահասակները
  • Անվերնագիր
  • Ամանորյա պատում

Խոհանոց
Դիզայնՙ ինչպես ձևավորել տոնածառը, ամանորյա սեղանը և այլն
Երաժշտական էջ
Ֆիլմեր, մուլտֆիլմեր

Նոյեմբեր-դեկտեմբեր /խոսքի զարգացում/

  1. Լրացրեք բաց թողնված տառերը:

Սահակ Պար-ևը գիտեր այդ, ուստի և անհո- տես- ըն-ունեց: Ամբող- ող-երգությունը և կատակերգությունն այն էր, որ հույնը ևս գիտեր այդ: Անտեղի խաղ էր երկար ձ-վող այդ փոխադար- խա-եությունը: Ող- շահն այն էր, որ այդ ըն-ացքում հակառակ կողմը կարող էր սայթա-ել: Մի ժպիտի մե- ան-ամ կարելի էր որև- բան զգալ, որևից- բան կռահել: Սահակ Պար-ևը հավաստիացրեց, որ եր-եք ոչ մի փոր-անք չի պատահի:

2.Կետադրեք տրված տեքստը:

Չէ որ կան մարդիկ որոնց համար կյանքում ամենաթանկ և ամենալավ բանը իրենց հոգու կամ մարմնի որևէ հիվանդությունն է: Նրանք իրենց ողջ կյանքի ընթացքում դրանով են զբաղվում և միայն դրանով են կենդանի նրա պատճառով տառապանք կրելով նրանք դրանով են սնվում ուրիշներին գանգատվում են այդ հիվանդությունից ու դրանով մերձավորների ուշադրությունը դարձնում իրենց վրա: Դրա համար իբրև հատուցում մարդկանց կարեկցությունն են վաստակում ու դրանից բացի ոչինչ չունեն: Վերցրեք նրանցից այդ հիվանդությունը բժշկեցեք նրանց և նրանք կդժբախտանան որովհետև կզրկվեն ապրելու միակ միջոցից այն ժամանակ նրանք ներքուստ դատարկ կլինեն: Երբեմն մարդու կյանքն այնքան աղքատ է լինում որ նա ակամայից ստիպված է լինում գնահատել իր արատը և նրանով ապրել և կարելի է ասել որ մարդիկ հաճախ ձանձրույթից են արատավոր դառնում:

Մաքսիմ Գորկի

3.Մի քանի նախադասությամբ մեկնաբանեք վերը տրված տեքստը:

4. Առնվազն 3-ական բառ կազմեք՝
ա) ոսկի, ազգ, հայ, որդի արմատներով
բ) համ(ա)-, -ստան, -ելի, -ալի ածանցներով:

5. Շունչը պահել, շունչը փչել, մի շնչով (շնչում), մինչև վերջին շունչը դարձվածքներով մեկական նախադասություն կազմեք:

6. Հատվածին սկիզբ ու վերջ գրեք:

Իսկ նրանք շարունակում էին վերև-ներքև թռչել լուսամուտների առաջ և ապակիներին դիպչել: «Գուցե կույր թռչուննե՞ր են, որ ճամփա են փնտրում,-մտածեցի:- Բայց մի անգամ ապակիներին դիպչելով ինչո՞ւ չեն սթափվում և հեռանում»:

7.Առակներ Շալվա Ամոնաշվիլուց թարգմանել 3-ական առակ և վերլուծել

8. Կարդալ Պաուլո Կոելիոյի Սուրբ Ծննդյան հեքիաթը և վերլուծել:

9. Գրել շարադրություն հետևյալ թեմաներից մեկով՝

  • Ձմեռային հեքիաթ
  • Հավատում եմ հրաշքներին
  • Մեծահասակները
  • Անվերնագիր
  • Ամանորյա պատում

Նոյեմբերի 17-18

1. Ի՞նչ կուզենայիր ունենալ, որ պակասում էր նախորդ ուստարում:
2. Այս ուստարում ի՞նչ ամսաթիվ միշտ կմնա քո հիշողության մեջ և ինչու՞:
3. Ո՞րն էր քո ամենամեծ ձեռքբերումը այս տարվա մինչև այս օրը:
4. Ո՞րն էր քո ամենամեծ անհաջողությունը:
5. Ո՞րն էր քո գնած ամենալավ բանը:
6. Ու՞մ վարքը կուզեիր գովել:
7. Ի՞նչն է ամենաշատը քեզ ոգևորում:
8. Ո՞ր երգը քեզ միշտ կհիշեցնի նախորդ ուստարին:
9. Անցյալ տարվա այս ժամանակի համեմատ դու ավելի.

1. երջանի՞կ ես, թե՞ տխուր —
2.չա՞ղ, թե՞ նիհար —
3. հարու՞ստ, թե՞ աղքատ —

10. Ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:
11. Ի՞նչ կուզեիր ավելի քիչ անել:
12. Սիրահարվե՞լ ես այս ուստարում:
13. Ո՞րն էր քո սիրելի հեռուստահաղորդումը:
14. Ատու՞մ ես որևէ մեկի, որին չէիր ատում անցյալ տարի այս ժամանակ:
15. Ո՞րն էր քո կարդացած ամենալավ գիրքը:
16. Ո՞րն էր քո ամենամեծ երաժշտական հայտնագործությունը:
17. Ի՞նչ էիր ուզում և ստացար:
18. Ի՞նչ էիր ուզում և չստացար:
19. Ո՞րն էր քո սիրելի ֆիլմն այս տարի:
20. Ինչպե՞ս կբնութագրես քո անձնական նորաձևությունը:
21. Ո՞ր հայտնի մարդուն ես  ամենաշատը հավանում:
22. Ո՞ր քաղաքական հարցն է քեզ ամենաշատն անհանգստացնում:
23. Գրիր որևէ երգի բառեր, որոնք ամփոփում են քո ուստարին:

Նոյեմբերի 2

Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում և բառաձևերում է գրվում է .
1) հն-աբանական, -տիչ, չ-ինք, Սևանհ-կ
2) ջր-ջք, մանր-ածին, առօր-ական, երբև-
3) ան-անալ, Մանու-լ, գոմ-շ, այգե-տ
4) ինչև-, նախօր-, ամենա-ժան, լուսն-ջք
Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում է.
1) առօր-ական, դող-րոցք, մանր-աբան, հյուլ-
2) ինչևից-, ցանցկ-ն, հն-աբան, ան-րկբա
3) առ-ջ, վայր-ջքային, ան-ական, -ջադիր
4) որև-, այժմ-ական, -կրանավորել, ելև-ջ
Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում ե .
1) չ-ղյալ, ան-րկբա, ակն-րև, ովև-
2) րոպ-ական, հր-շ, ան-ություն, կինո-կրան
3) մանր-աբան, ելև-ջ, քր-ածին, երբևից-
4) օրըստօր-, գետ-զր, միջօր-ական, թ-ական
Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում օ .
1) ան-րեն, տն-րինություն, օրըստ-րե, օր-րել
2) մեղմ-րեն, մեղմ-րոր, միջ-րեական, քառ-րդ
3)առ-րեական, աշխարհազ-ր, հ-գուտ, հ-դս ցնդել
4)ապ-րինի, նախ-րե, վաղ-րոք, հանր-գուտ
Ո՞ր շարքի բոլոր բառերում է գրվում ո.
1) արագ-տն, պնդ-ղակ, հ-տնկայս, հրան-թ
2) քնքշ-րեն, հնգ-րյակ, վաղ-րդյան, նրբ-րեն
3)հանր-գուտ, ան-րակ, հատ-րյակ, հանապազ-ր
4) հանապազ-րդ, եռ-տանի, կրծ-սկր, լացուկո-

Ո՞ր բառի իմաստն է սխալ բացատրված:
1) սպրդել- ծածուկ ներս մտնել
2) շառափ- տեղատարափ անձրև
3) խամաճիկ- թափառական ծաղրածու
4) կիզանուտ- հեշտությամբ այրվող
Ո՞ր բառի իմաստն է սխալ բացատրված:
1) լերկ-բուսականությունից զուրկ
2) շրջաբերական- շրջապատից բերված
3) տատասկ- փշով պատված վայրի բույս
4) մունետիկ- արքունական պաշտոնյա` արքայի հրովարտակն ի լուր ա­մեն­քի հայտարարող

Ո՞ր բառակապակցության մեջ փոխաբերական իմաստով գործածված բառ չկա:
1) կույր շախմատ 2) կույր գործիք 3) կույր աշուղ 4) կույր գնդակ
Ո՞ր նախադասության մեջ փոխաբերական իմաստով գործածված բառ կա:
1) Արևի ճառագայթները հաճելիորեն ջերմացնում էին անօթևան ճամ­փորդների մարմինները:
2) Գունաներկով շպարված օրիորդը միանգամայն տարբերվում էր իր շրջապատից:
3) Հանդիպակաց լեռան բարձունքին բազմել էր հինավուրց ամրոցը:
4) Մտամոլոր շրջում էր պատանին` հիանալով ականակիտ ու պաղպաջուն աղբյուրների քչքչոցով:
Ո՞ր դարձվածքի բացատրությունն է սխալ:
1) խոսքը երկու չանել- անմիջապես կատարել
2)ուղտը դռանը չոքել- հաջողություն ակնկալել
3)ընկույզին քար չնետել- ուրիշին վնաս չտալ
4)վահանով վերադառնալ- հաղթանակել
Բառակապակցություններից քանի՞սը դարձվածային իմաստ չունեն:
Բերանը բաց, սիրտը կախ, աչքը սարերին, քթի տակ, ոտքի վրա, մազը ոլորած, աչքը հանել, աչքովն ընկնել, երեսին ասել:
1) մեկը 2) երկուսը 3) երեքը 4) չորսը
Ո՞ր դարձվածքի բացատրությունն է սխալ:
1) գլուխ տանել — ձանձրացնել
2) տաշած քարը գետնին չի մնա — արժեքավոր բանը կգնահատվի
3) քարից հաց քամել — անօգուտ գործ կատարել
4) սուր ճոճել — սպառնալ

Շարքից ընտրել որևէ ստեղծագործություն, կարդալ, վերլուծել:

Նոյեմբերի 1

  1. Կետադրել հետևյալ հատվածը.

Մթնաձոր տանող միակ արահետն առաջին ձյունի հետ փակվում է մինչև գարուն ոչ մի մարդ ոտք չի դնում անտառներում։ Սակայն Մթնաձորում այժմ էլ թավուտ անտառներ կան ուր ոչ ոք չի եղել: Ծառերն ընկնում են փտում ընկած ծառերի տեղ նորն է ծլում արջերը պար են խաղում սուլում են չոբանի պես ոռնում են գայլերը դունչը լուսնյակին մեկնած վարազները ժանիքով փորում են սև հողը աշունքվա փտած կաղիններ ժողվում։

Մի ուրույն աշխարհ է Մթնաձորը քիչ է ասել կուսական ու վայրի: Թվում է թե այդ մոռացված մի անկյուն է այն օրերից երբ դեռ մարդը չկար և բրածո դինոզավրը նույնքան ազատ էր զգում իրեն ինչպես արջը մեր օրերում։ Գուցե այդպես է եղել աշխարհն այն ժամանակ երբ քարածուխի հսկա շերտերն են գոյացել և շերտերի վրա պահել վաղուց անհետացած բույսերի ու սողունների հետքեր։

Հիմա էլ Մթնաձորում մուգ կանաչ մաշկով խլեզներ կան մարդու երես չտեսած մարդուց երկյուղ չունեցող։ Պառկում են քարերի վրա արևի տակ ժամերով կարող եք նայել թե ինչպես է զարկում փորի մաշկը թույլ երակի պես կարող եք բռնել նրանց։ Խլեզները Մթնաձորում մարդուց չեն փախչում։

Բարձր են Մթնաձորի սարերը դրանից է որ ամռան երկար օրերին էլ արևը մի քանի ժամ է լույս տալիս Մթնաձորի անտառներին։ Եվ երբ հեռավոր հարթավայրում արևը նոր է թեքվում դեպի արևմուտք Մթնաձորում ստվերները թանձրանում են սաղարթի տակ անթափանց խավար է լինում արջերը որսի են դուրս գալիս վարազներն իջնում են ջուր խմելու իր որջի առաջ զիլ ոռնում է գայլը ոռնոցը հազարբերան արձագանքով զրնգում է Մթնաձորում։

Գիշեր է դառնում և գիշերվա հետ որսի են ելնում Մթնաձորի բնիկները։ Արջը տանձ է ուտում իրար թաթով են տալիս թավալգլոր են լինում չոր տերևների վրա դարան մտնում հենց որ զգում են վայրի խոզերի մոտենալը։ Արջը գիտե վարազի ժանիքի թափը նախահարձակ չի լինում։ Եթե տկար մի խոզ ետ մնա մյուսներից արջը թաթի մի հարվածով ճեղքում է փափուկ վիզը մի երկու պատառ լափում լեշը ծածկում չոր ցախով ու տերևներով քար դնում վրան փնթփնթալով հեռանում մինչև լեշը հոտի։

Եթե հանկարծ վարազները լսեն ետ մնացած խոզի ճիչը… Սրածայր թրերի պես շողշողում են ժանիքները անշնորհք շարժումներով արջին մնում է բարձրանալ կաղնու վրա։ Կատաղի ձիերի պես վարազները վրնջում են ժանիքներով ակոսում կաղնու տակ զարկում ծառի բնին։ Մթնաձորի ծերունի անտառապահը մի գարունքի տեսել է վարազի կմախքը ժանիքը մինչև արմատը խրված ծառի բնում ծառի ճյուղի արանքում արջի սատկած քոթոթին։

Հոկտեմբերի 5

1.Լրացրու բաց թողած տառը կամ կրկնակ բաղաձայնը՝ որտեղ հարկավոր է.

Ձայնավորներ

(է-ե)ամենա-ական, հն-աբան, երբևից-, պատն-շ, որև-, միջօր-, առ-ջաթել, վայր-ջք, գոմ-շ, (օ-ո)ան-րեն, աշխարհազ-ր, մեղմ-րեն, օր-րել, տն-րեն, գիշերուզ-ր, հանապազ-րդ, վաղ-րդայն, հանապազ-ր (ը)խոչ-նդոտ, ան-նտել, ակ-նթարթ, մթ-նկա, կոր-նթարդ, որոտ-նդոստ, առ-նթեր, սր-նթաց, օր-ստըրե, հյուր-նկալ, գահ-նկեց, ան-նդմեջ, ինքն-ստինքյան, ճեպ-նթաց, լուս-նկա,մերթ-նդմերթ

և

թեթ-ոտն, ագ-վազ, սերկ-իլ, հետ-ակ, հոգ-իճակ, հ-ք, կար-որ, կար-եր, գեր-արել, ուղ-ճար, հ-ի-և

յ

տու-ժ, ատամնաբու-ժ, հեռակա-ել, Սերգե-ի, Արմինե-ի, արքա-որդի, սկեսրա-ր, Նա-իրի, խնա-ել, աղյուս-ակ, հետի-ոտն, ջղա-ին

բ-պ-փ

Հռի-սիմե, Եղիսա-եթ, Սիրար-ի, Ամ-երդ, Բա-կեն, Մեհրա-, Դար-ինյան, Մեսրո-յան, Թո-չյան

դ-տ-թ

անհաղոր-, անհող-ողդ, մակար-ուկ, ար-ուկ, շողոքոր-, զար-ուցիչ, բիր-, Թա-ևոս, թակար-, սանդղահար-ակ, կարմրախայ-, ճ-քակոշիկ, որ-ակոտոր, գր-նակ, նշ-արենի, Ալաշկեր-, Վար-գես, Սե-րակ

գ-կ-ք

ճրա-ալույց, ո-ելից,գո-ավոր,քր-իջ, ճ-նարան,Չին-իզխան,Սյունի-,Վախթան-,Սար-սյան,սլացի-, ա-ցան, ա-սոր,քողտի-,տաքու-,ծեծկռտու-,խուսափու-,բանու-,

զ-ս

հրկե-,վար-, բ-կտել,մ-կիթ, վ-կապ, վա-քուղի, մարդախույ-, հարցախույ-

ղ-խ

Ա-թամար, բո-կ, նա-շուն, կե-տոտ, դժո-ք, կո-պեք, ընձու-տ, տա-տկալի, կա-կանձել, հա-ճապակի,  տա-տակամած, թա-ծոտ, դշ-ուհի, ու-տափուշ, գա-թական

ձ-ծ-ց

կաթնահուն-, ան-կալի, գլուխկոն-ի, խավարամա-, թխվա-ք, հանդիպակա-, ճրագալույ-, մտա-ածին, պախուր-, հինավուր-, կ-կտուր,

ջ-ճ-չ

անզի-ում, մին-և, զղ-ալ, ստեր-, թր-ոց, ա-համբույր, խառնիճաղան-, քուր-, գեղ-ուկ, բաղար-, կն-իթ, թն-ուկ, զի-ել, գո-ի, խո-կոր, խռ-ակ, զեղ-ել, ակնակապի-

հ

հեթ-եթալ, Հով-աննես, ընդ-առաջ, ջրօր-նեք, ընդ-ամենը, հեղ-եղուկ, տարաշխար-իկ, հեղ-եղատ, ապաշխար-ել, նախագա-, հայթ-այթել, արհամար-ել, գերաշնոր-, ընդ-անուր, միաշար-

կրկնակբաղաձայն

տա-ադրամ, տա-ական, տա-ամետ, բնօ-ան, ըն-իմակաց, ու-ակի, ու-արկել, հե-ենական, բու-այական, հո-ասուն, Աքի-ես, հո-երգություն, հիսունի-, Ժա-ա, Է-ա։

Աղբյուրը

2.Ո՞ր նախադասության մեջ չպետք է դրվի բութ (նախադասությունները կետադրված չեն):

1) Բրուտը ոսկորի ծայրը սրբում է թևով և գծում ով գիտի որպիսի քարանձավաբնակ մարդու խազ:

2) Այդ տափարակը վերջանում է  մի   մեծ ծովով և ծովն անվերջ է ու հունաց մեծերի բանաձևը անքննելի:

3)Գիտաժողովում բացման խոսքով հանդես եկավ ակադեմիկոս Վիկտոր Համբարձումյանը ողջունելով միջազգային գիտաժողովի մասնակիցներին և հյուրերին նա նշեց անկայուն երևույթների հետազոտության կարևորությունը:

4) Նրանք չեն կարողանում որոշել ջուրն է վշվշում թե քամին:

3. Պատրաստիր լուսանկարների շարք հետևյալ խորագրով՝ իմ Երևանը
Գրել շարադրություն՝ Իմ Երևանը

Սեպտեմբերի 20

1.Լրացնել բաց թողնված տառերը:

Դար….նությունը հնագույն ժամանակներից հայտնի է եղել աշխարհի գրեթ…. բոլոր ժողովուր….ներին։ Հին հույները նույնիսկ ունեցել են դար….նության աստված՝ Հեփեստոսը։ Դար….ինները, ավելի վաղ շրջանում պղինձը, ապա երկաթը կրակի վրա շիկացնելով և կռելով, պատրաստում էին երկրագործական և արհեստագործական գործի….ներ, տնտեսական ու կեն….աղային իրեր։ Երբ արհեստների զարգացմամբ ու տա….աբաժանմամբ պղնձագործությունն անջատվեց մետաղագործության մայր արհեստից, դար….նություն համարվեց միայն երկաթի մշակման արհեստը։ Դար….իններն են առա….ին ան….ամ ձուլել պո….պատը, հայտնագործել պղնձի օ….նությամբ պո….պատը երկաթին զոդելու եղանակը։
Դար….նությունը հարգված արհեստ է եղել Հին Հայաստանում։ Դար….նությունը համարվում էր կորովի մար….կանց արհեստ։ Հայերի համար դար….նությունը ուժի, զ….րության խորհր….անիշ էր։ Ըստ առասպելի՝ Արտաշես արքայի որ….ի Արտավազդը, որը շ….թայված էր Մասիսի վիհում, չար հո….ի էր, որը կարող էր դուրս գալ ու կործանել աշխար….ը։ Դրա համար դար….ինները խփում էին սալին և ամրացնում Արտավազդի շ….թաները։ Ընդ….ուպ մինչև տասնի….երորդ դարի վեր….երը ժողովր….ական հավատալիքը դար….նին վերագրում էր գերբնական զ….րություն, որն առ….նչվում է վաղնջական ժամանակներից եկող մետաղի պաշտամունքին։

2. Տրված բառերից առանձնացնե՛լ հոմանշային 10 զույգ։

Հսկայական, ողորկ, համեստ, վիթխարի, դժվար, հավաքել, դյութիչ, հուզիչ, հմայիչ, ծավի, ստերջ, բիլ, դրվատել, դեղձան, գովել, դատարկել, սնապարծ, անպտուղ, պարպել, խոնավ, ժողովել, տամուկ, խրթին, հարթ:

3.Յուրաքանչյուր տողում գտնե՛լ տրված բառի մեկ հոմանիշ։
ա) Լուռ
1. ակնդետ, անխոս, անթարթ
2. մշտապես, հանապազորդ, լռելյայն
3. անձայն, անքթիթ, անշեղ
բ) Գեղեցիկ
1. անբարետես, դեղձան, չքնաղ
2. գեղանի, կախարդական, լուսավոր
3. բյուրեղյա, չնաշխարհիկ, պատկերավոր
գ) Գովել
1. նախատել, բաղդատել, դրվատել
2. հարատևել, պարսավել, ներբողել
3. փառաբանել, ըմբոշխնել, կենսագործել
դ) Երեկո
1. արշալույս, վերջալույս, աստղալույս
2. տիվանդորր, արևամուտ, արեգնափայլ
3. ծեգ, իրիկնամուտ, ցայգ
ե) Ցանկալի
1. հանդուրժելի, զմայլելի, բաղձալի
2. տենչալի, պատկառելի, անհերքելի
3. նշմարելի, անդրդվելի, ըղձալի

Գուրգեն Մահարի

Երևանյան քանդակներ

Հին Երևանը երևանցիների հուշերում
Նոր Երևանը
Իմ Երևանը

Սեպտեմբերի 13

Ես, անվան խորհուրդը, տարաձայնություններ անվան շուրջ…
Ծննդավայրս, իմ անկյունը
Ես այս մեծ, միաժամանակ շատ փոքր աշխարհում

Նախադպրոցական կրթություն՝ pedsovet.su

http://pedsovet.su/dou/46323_pesochoe_risovanie

Սեպտեմբերի 8

1. Կետադրիր տրված նախադասությունները:

• Պատճառը մի գաղտնիք է, որ երևան հանել չեմ կարող պատասխանեց նա:
• Սիրելիդ իմ Պապ մեզ մնում է նոր աղետների առաջն առնել հուսադրված պատասխանեց Երեմիան:
• Մի կողմում ընկած էր ավտոմատը մյուսում խառնիխուռն թափված զանազան իրեր որոնց մի մասն արդեն ցրիվ էր տվել հատակով մեկ:
• Ուրեմն դու ինձ այդ կասես այնպես չէ քույր Սեդա հարցրեց կրկին իշխանը:
• Երանի քո աչքերին թագուհի որ տեսել ես այդ հանդեսը մրմնջաց Սեդան:
• Այնքան մեղմանուշ այնքան դյութիչ էր մեղեդին որ Ջուլիետան կարծում էր իր սրտի լարերի վրա էր նվագում:
2. Ուրիշի ուղղակի խոսքերը դուրս գրիր և դարձրու անուղղակի:

ԱՌՅՈՒԾ ԵՎ ԱՂՎԵՍ ԵՎ ԱՐՋ

Առյուծն հիվանդացավ, և ամեն կենդանիները եկան նրան տեսության. միայն աղվեսն ուշացավ: Արջը չարախոսեց նրան, և աղվեսն դռնամտից լսեց և ներս ընկնելով թավալվեց առյուծի առաջ: Առյուծն ասաց աղվեսին. «Բարի ժամին չեկար, գարշելի, ասա ինձ, ի՞նչու ուշացար»: Աղվեսն ասաց. «Մի բարկանար, բարի թագավոր, երդվում եմ քո գլխով, որ քո առողջության համար այցելեցի շատ բժշկապետների և մեծ չարչարանք քաշեցի, բայց իմացա դեղը քո բժշկության»: Եվ առյուծն ասաց. «Բարի եկար, իմաստուն կենդանի, ինչն է այդ դեղը»: Աղվեսն ասաց. «Խիստ պիտանի է և դյուրին. բժշկապետներն ասացին, թե կենդանի հանեք արջի մորթին և տաք-տաք գցեք առյուծի վրա և իսկույն մորթին ցավը կհանի հիվանդից»: Եվ առյուծը հրամայեց. արջին բռնեցին և սկսեցին հանել մորթին: Իսկ նա վայում էր և արձակում մեծամեծ ոռնոց:
Եվ աղվեսն ասաց. «Այդ ամենը քեզ և նրան, ով արքունիք մտնելով կչարախոսի մեկին»:

3. Կետադրիր առակը:
ԹԱԳԱՎՈՐ ԵՎ ՕՁ

Կար մի թագավոր և ուներ նա մի սիրելի օձ որ նրան ամեն օր բերում էր մի կարմիր դահեկան: Եվ թագավորն ունեցավ մի մանուկ որին սնուցում էր գահի վրա և օձը նետում էր մանկան պարանոցով և այդպես խաղում էին օձն ու մանուկը: Եվ երբ մանուկը մեծացավ մի անգամ խաղի ժամանակ սուրը հանեց և կտրեց օձի պոչը և գետին գցեց: Եվ զայրացավ օձը թույնով զարկեց մանուկին և մանուկը իսկույն մեռավ և օձը գնաց օտար երկիր: Եվ երբ թագավորը եկավ և մանուկին օձի թույնից սևացած և մեռած տեսավ և օձի պոչը գետնին ընկած իմացավ որ յուր մանուկն է թրով կտրել օձի պոչը: Եվ սգաց որդուն տարավ թաղեց գերեզմանում:
Եվ անցավ մի առ ժամանակ և թագավորը խնդրանքներ ուղարկեց այն օձի մոտ և ասաց գիտեմ որ առաջ իմ որդին է ծռություն արել նա կտրել է քո պոչը ապա դու կծել ես նրան: Ինչ որ եղավ եղավ և իզուր գնացիր: Արի և մենք կլինենք առաջվա մնան իրար սիրելի և միասին կապրենք: Իսկ օձը պատասխան տվեց և ասաց այդպես չէ: Քանի որ ես պիտի նայեմ իմ պոչի վրա իսկ դու քո որդու գերեզմանին ուրեմն մեր միջից թշնամությունը չի վերանա: Լավն այն է որ դու և ես իրարից հեռանանք որպեսզի այլ ուրիշ մեծագույն չարիք չծնվի մեր մեջ:

Աղբյուրը՝ msargsyan.wordpress.com

Սեպտեմբերի 6

Խոսքի զարգացում

Նախադպրոցական կրթություն՝ http://www.vashevse.ru/

1.Լրացրու բաց թողնված տառերը:

Լուսաբացի առա-ին սա-սու-ը՝ հանկար-ակի դուրսս թա-վող ճա-ագայթների հոսանքը, թարմ ու պայծառ, սահում էր ար-նացած մակերեսի վրայից… Նա մանավանդ սիրում էր վերհիշել գետակը, որ բար-ունքներից աղմկելով վայր էր թափվում, մտնում խոնար-ված տանիքների տակ պատսպարված հ—ղակների բակերը կամ խա-տվող կամրջի տակ: Ձայնը գլխին էր տալիս, գովեր-ում անսահման երեկոն, որն օր-րվում էր բլուրների վրա, եկեղեցու հնչ-ն զանգակի հետ…

2.Կետադրիր:

Մի անգամ գրում է Ավետիք Իսահակյանը բախտ ունեցա երկու հսկաներին Թամանյանին և Թորոմանյանին ընկերակցելու: Գնացինք Արմավիր աշխարհի ամենահին քաղաքներից մեկը պատմության սկզբերից մշուշերից աստվածներից առասպելներից ծագած այս քաղաքը… Ինչպիսի նկարագեղ պատկեր երկու հսկաներ բևեռագրերով խոսող Արմավիրի բազմահազարամյա քարերի առաջ:

Կես դար է անցել ու հիմա մեր աչքի առաջ հառնում են հայ ճարտարապետության երկու նվիրյալները մեկը բարձրահասակ նիհար խորաթափանց հայացքով մյուսը ժայռի նման ամուր լայնաթիկունք խոշոր կրակոտ աչքերով:

3. Ուղղակի խոսքերի շարադասությունը փոխիր (շեղ գրվածև մգեցված մասը՝ միջադաս և վերջադաս):

Գիտնականը պատասխանեց.
— Սխալվում եք, այս երիտասարդը շատ լավ վկայականներ ուներ:

Օրիորդը վերացած երազում էր.,, Ինչ լավ կլինի, եթե ազգակիցներս միասնաբար գործեն,,:

Աղբյուրը՝ Հայոց լեզվից նորացված հարցարաններ
Պ. Բեդիրյան, Դ. Գյուրջինյան

Սեպտեմբերի 1

1.Ուղղիր սխալները.

Հանձինս Թումանյանի` մենք ունենք ազգային մեծ բանաստեղծ: Թումանյանը ստեղծագործել է դեռ դպրոցական տարիներից, երբ առաջին անգամ սիրահարվել է իր դասընկերուհու վրա` գրելով`
-Հոգո՛ւս հատոր,
Սրտի՛ս կտոր,
Դասիս համար,
Դու մի՛ հոգար…
Փոքրիկ Հովհաննեսը հաճախ էր թողնում դասերը, փախնում իր սիրած վայրերը… Թումանյանի թանգարանը գտնվում է Մոսկովյան փողոցում:Թումանյանի թանգարանում կարելի է նրան տեսնել էլեկտրոնային ձևով` ակնոցները աչքին, գլխարկը` գլխին, ձեռնափայտը` ձեռքին: Բազմիցս անգամ նա գրել է իր մայրիկի, հայրիկի, իր մանկության մասին: Թումանյանն ուներ տաս հատ երեխա, որոնց տարբեր խորհուրդներ էր տալիս: Կարևորում էր տան կարգ ու կանոնը` ասելով, որ մաքրությունը դա առողջության հիմքն է: Չէր սիրում, երբ տեսնում էր սենյակում որևէ ավելնորդ իր: Ազգը հպարտանում են Թումանյանով:

2.Թարգմանիր.

Когда мы обнимаемся, наши сердца соединяются и мы знаем, что мы — не отдельные существа. Осознанное объятие несет в себе энергию исцеления, взаимопонимания и дарит ощущение наполненности счастьем. В этот момент жизнь становится реальной. (Честное слово, архитекторам следовало бы проектировать аэропорты и вокзалы попросторнее, чтобы места для объятий хватило всем желающим). Практика Осознанного Объятия помогла очень многим людям наладить отношения друг с другом — отцам и сыновьям, матерям и дочерям, сестрам и братьям и многим другим.

Итак, откройте свои объятия друг другу. Продолжайте обнимать друг друга на протяжении трех вдохов и трех выдохов. Делая первый вдох, вы осознаете свое присутствие в настоящем моменте, и вы счастливы. Со вторым вдохом вы осознаете, что другой человек присутствует в настоящем моменте, и он также счастлив. С третьим вдохом вы осознаете, что вы здесь вместе, здесь на этой Земле, и вы ощущаете счастье и глубокую благодарность за вашу близость. Затем разомкните ваши объятия и поклонитесь друг другу, выражая благодарность.

Следуя этой несложной технике, вы сделаете ваше объятье более осмысленным, а счастье — более осознанным и глубоким.

Աղբյուրը՝ sobiratelzvezd.ru

3. Շարունակիր պատումը և վերնագրիր.

Երբ հայրենի տան մասին խոսք է բացվում, մտաբերում եմ մի դեպք, որ հիշողությանս մեջ մանկությունից վառ է մնացել:
…Մեր տունը գյուղի ծայրին էր…